Για πρώτη φορά στην Κίνα, η κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive δημιούργησε ένα σύστημα κλειστού βρόχου για την επαναχρησιμοποίηση των πρώτων υλών νικελίου, λιθίου και κοβαλτίου από μπαταρίες υψηλής τάσης, που δεν είναι πλέον κατάλληλες για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα.
Οι μπαταρίες προέρχονται από πλήρως ή μερικώς ηλεκτρικά οχήματα εξέλιξης, συστήματα δοκιμών, απορρίμματα από την παραγωγή και μελλοντικά από οχήματα που θα βρίσκονται στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία θέτει τα θεμέλια για έναν πρωτοποριακό κύκλο υλικών που γίνεται όλο και σημαντικότερος, καθώς η ηλεκτροκίνηση αναπτύσσεται. Για να πετύχει κάτι τέτοιο η κοινοπραξία συνεργάζεται με μία τοπική εταιρεία ανακύκλωσης που αποσυναρμολογεί τις αποσυρθείσες μπαταρίες και χρησιμοποιεί καινοτόμα τεχνολογία για την ανάκτηση ενός υψηλού ποσοστού των πρώτων υλών νικελίου, λιθίου και κοβαλτίου, από τις κυψέλες των μπαταριών.
Ο κύκλος υλικών κλειστού βρόχου εξοικονομεί πόρους και μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 70%, συγκριτικά με τη χρήση πρωτογενών υλικών από νέα εξόρυξη. Να σημειώσουμε ότι η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά για ηλεκτρικά οχήματα σε ολόκληρο τον κόσμο. Με τη ραγδαία ανάπτυξη αυτής της αγοράς από το 2015, η βιομηχανία ανακύκλωσης μπαταριών αυτοκινήτων γνώρισε επίσης ταχεία άνοδο. Το Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας Αυτοκινήτων της Κίνας, αναμένει ότι η συνολική ποσότητα των μπαταριών που αποσύρονται στην Κίνα, θα φτάσει περίπου τους 780.000 τόνους μέχρι το 2025. Την ίδια στιγμή, οι τιμές των εγχώριων πρώτων υλών για μπαταρίες υψηλής τάσης έχουν αυξηθεί σημαντικά από πέρσι.